Sponsoring

Stichting Casa Ochetto werkt op ideële basis. Om onze gasten kosteloos te kunnen laten verblijven zijn we afhankelijk van vrijwillige financiële bijdragen van bedrijven en particulieren. Daarom zijn wij altijd op zoek naar zakelijke en particuliere sponsoring. Alleen samen met u kunnen we dit initiatief realiseren.

De stichting kent geen betaalde krachten. Iedere binnenkomende euro wordt geheel aan ons doel besteed: het ontvangen van onze ideële gasten.

Ondersteunende activiteiten

Alle steun voor Stichting Casa Ochetto is welkom. Dat kan op diverse manieren. Er zijn enkele ondersteunende activiteiten ontwikkeld die helemaal los staan van de Stichting. Daarmee dekken we eerst de exploitatiekosten van de boerderij Casa Ochetto. Het surplus wordt gedoneerd aan de Stichting. Op deze manier garanderen wij dat alle middelen uit de Stichting alleen aan onze ideële gasten worden besteed.

Activiteiten

De boerderij is zeer geschikt voor het geven van bijvoorbeeld seminars, bedrijfstrainingen, managementmeetings en retraites. Deze zijn goed te combineren met bijvoorbeeld onderdelen als een wijnproeverij, een culinair uitstapje, een bezoek aan een historische stad zoals Turijn of Genua, of met een tocht door de beroemde wijngebieden (Langhe, Roero, Barolo). Het is ook mogelijk om het programma aan te vullen met een sportief element, denk hierbij bijvoorbeeld aan een wandel- of een fietstocht. Een programma voor een hele week ‘actief’ behoort ook tot de mogelijkheden, evenals een schilder- of bijvoorbeeld een yoga/healthweek. U kunt meer over deze activiteiten lezen op de website Casa Ochetto Events & Trainingen.

Vakantiewoning

In de vakantieperioden is het huis gereserveerd voor verhuur als vakantiewoning. Op het grote overdekte terras van appartement ‘Monte’, op het grote buitenterras van appartement ‘Piantorre’, onder de fruitbomen in de binnentuin, in een hangmat op de heuvel, of aan de rand van het zwembad in één van de heerlijke ligstoelen: het is van ‘s morgens vroeg tot in de late uurtjes heerlijk vertoeven in en rondom het huis. Bekijk de website van Casa Ochetto Vakantiehuis voor de indeling, tarieven en beschikbaarheid van de appartementen.

Wanneer u de boerderij huurt, ondersteunt u ons initiatief en kunnen wij nog meer ideële gasten uitnodigen.

Alle steun voor Casa Ochetto is welkom

Rekeningnummer: NL31 RABO 01438.38.857 t.n.v. Stichting Casa Ochetto.

De stichting hanteert een ‘anti-strijkstokbeleid’: iedere binnenkomende euro wordt geheel aan het ideële doel besteed en alle betrokkenen werken geheel belangeloos mee. Wij danken u, namens alle betrokkenen, bij voorbaat van harte voor uw bijdrage. Heeft u ideeën hoe u onze stichting kunt ondersteunen, wilt u een bijdrage leveren als vrijwilliger, of heeft u vragen, suggesties of opmerkingen? Neem dan contact met ons op. Hartelijk dank voor uw steun.